Saluran 2.4Ghz dan 5Ghz untuk mengurangkan kesesakan dan gangguan isyarat
Data tanpa had
Melayari sepanjang hari dengan tiada kebimbangan mengenai kuota atau kelajuan
Pemasangan Maxperts
Diagnostik dan penyesuaian profesional memastikan pengalaman WiFi yang optimum di setiap bilik
Let’s check if your area is covered
Check for Maxis Fibre Coverage Now
Worry not, let us help you check your Maxis Fibre Coverage for your area.
ATTENTION :Kindly be informed that we can only assist customer who want to do NEW APPLICATION . For RELOCATION, COMPLAINTS, etc (EXISTING USER) please direct refer careline 1800-82-1123(Consumer) 1800-82-1919(Business)
PERHATIAN : Harap maklum bahawa kami hanya boleh membantu pelanggan yang mahu membuat PERMOHONAN BARU sahaja. Untuk pelanggan yang sedia ada, PENEMPATAN SEMULA, ADUAN, lain-lain… Sila hubungi talian khidmat pelanggan 1800-82-1123(Consumer) 1800-82-1919(Business)
* Telefon DECT percuma disediakan untuk pelanggan baru yang mendaftar dengan panggilan suara tanpa had.
Pelanggan sedia ada yang menukar rateplan tidak layak mendapat telefon DECT percuma.
Langgan MaxisONE Home Fibre baru sekarang
Pengguna baharu dan sedia ada, sila tinggalkan butiran anda dan kami akan menghubungi anda untuk mengatur pemasangan.
Oleh kerana sokongan anda yang kuat, kami akan berusaha keras untuk berhubung dengan anda secepat mungkin. Sementara itu, sila bersabar.
Semak untuk Liputan Fibre Sekarang
Jangan risau, biar kami tolong anda untuk menyemak Liputan Maxis Fibre di kawasan anda.
ATTENTION :Kindly be informed that we can only assist customer who want to do NEW APPLICATION . For RELOCATION, COMPLAINTS, etc (EXISTING USER) please direct refer careline 1800-82-1123(Consumer) 1800-82-1919(Business)
PERHATIAN : Harap maklum bahawa kami hanya boleh membantu pelanggan yang mahu membuat PERMOHONAN BARU sahaja. Untuk pelanggan yang sedia ada, PENEMPATAN SEMULA, ADUAN, lain-lain… Sila hubungi talian khidmat pelanggan 1800-82-1123(Consumer) 1800-82-1919(Business)
Strim hiburan 4K dengan TV Samsung 4K 65", Apple TV & WiFi mesh.
Pemasangan Yang Lebih Baik, WiFi Yang Lebih Baik.
Lihat bagaimana Maxperts kami membawa anda pengalaman jalur lebar serat utama.
Subscribe to the brand new
MaxisONE Home Fibre plan now
Kindly be informed that we can only assist customer who want to do NEW APPLICATION . For RELOCATION, COMPLAINTS, etc (EXISTING USER) please direct refer careline 1800-82-1123(Consumer) 1800-82-1919(Business)
Harap maklum bahawa kami hanya boleh membantu pelanggan yang mahu membuat PERMOHONAN BARU sahaja. Untuk pelanggan yang sedia ada, PENEMPATAN SEMULA, ADUAN, lain-lain… Sila hubungi talian khidmat pelanggan 1800-82-1123(Consumer) 1800-82-1919(Business)